Mr. Scrubber domnul misterios și blând

Dacă mă urmărești pe Instagram (dacă nu ce mai aștepți), mă găsești aici, atunci acest brand nu mai este necunoscut pentru tine și mă refer la Mr. Scrubber, acel domn misterios care te ajută să ai o piele mai frumoasă. Prima oară am auzit de el, și apoi am testat produsele lui, acum, aproximativ, un an… la puțin timp după ce a fost lansat pe piață. Am și scris, atunci, un articol despre câteva produse ale acestui brand, dacă încă nu l-ai citit îl găsești aici (de asemenea, poate că merită și recitit).

În urmă cu 2 luni, am primit de la ei un nou pachet – cu câteva produse pe care să le testez. Printre ele, au fost 2 pe care eu deja le folosisem, în trecut, dar aveau alte arome; însă, am primit și 2 produse noi, plus încă o surpriză… care vă este destinată vouă, urmăritoarelor mele. Iar dacă vrei să știi despre ce este vorba, te invit să citești până la capăt acest articol.

Ador măștile (deja știe toată lumea), și nu pentru că aș fi o persoană care circulă cu masca pe față :D, ci pentru că mă ajută să am un ten mai frumos ,acum vreo 3 zile am și făcut pe Stories colecția mea de măștii.

De cele mai multe ori, atunci când cumperi o mască, din magazin, ea este gata preparată și tu trebuie doar să o aplici, de această dată am primit o mască pudră… pe care urma să o prepar eu, acasă. Mi-a plăcut această idee… deoarece pot adăuga ceva în plus și am o reală satisfacție să o prepar eu, după bunul plac. De cele mai multe ori adaug doar apă termală și gata – în acele zile când nu am prea mare chef de experimente; dar dacă vreau totuși să mă răsfăț cu o mască, atunci adaug suc de castravete, miere, iaurt sau banane. Argila este foarte bună pentru excesul de sebum (ceea ce pe mine mă interesează cel mai mult), detoxifierea tenului, tratarea acneei, revitalizarea tenului. Eu am folosit-o dintotdeauna, la argilă mă refer, și mi-a plăcut, m-a ajutat foarte mult în tratarea problemelor mele cu tenul.

Mă bucur să am acum ocazia să-mi prepar singură masca de față, recunosc că uneori îmi este lene, dar după acea îmi amintesc cât de bine arată tenul după câte o mască și că, în fapt, și machiajul se aplică mult mai bine. Dacă îți dorești un ten frumos este esențial să ai grijă de el; sunt convinsă că știi asta, dar știu și cât de important este să ne reamintim aceste lucruri.  

În ultima perioadă, am purtat foarte des fuste și rochii, ceea ce sunt sigură că ai observat dacă suntem conectate pe rețelele de social media, iar pentru a avea o piele frumoasă am folosit scrub-ul de la Mr. Scrubber, fin, delicat, eficient, hidratant și plăcut parfumat… m-a ajutat și cu nesuferitele fire de păr care cresc sub piele și cu urmele rămase după ele. Dușurile au devenit mai plăcute și mai parfumate cu scrub-urile lor, parcă toată casa miroase frumos după ce le folosesc și parfumul persistă destul de mult pe piele (ca să nu mai spun ce piele fină și catifelată am după folosire, fapt confirmat și de iubitul meu). Deși acest scrub conține și uleiuri, îți sugerez ca după exfoliere să folosești și un produs pentru hidratare (un ulei, cremă sau unt de corp, mai ales acum că vine sezonul rece și pielea are de suferit). 

Rujurile mate nu fac casă bună cu buzele crăpate și uscate, de acea trebuie să ai mare grijă de ele, indiferent de tipul de ruj folosit… dar, în special, dacă ești ca mine și îți plac rujurile mate. În fiecare seară, înainte de culcare, aplic un balsam de buze foarte hidratant și dimineața mă trezesc cu buze catifelate. Pe lângă această rutină de aproximativ 2-3 ori pe săptămână, apelez și la scrub-ul pentru buze (primit tot de la Mr. Scrubber). Exfoliază blând buzele și în același timp are și un efect de plumping, datorită ardeiului iute din compoziție. Sunt curioasă, tu, cum ai grijă de buzele tale?

Sunt sigură că vara îți place și ție să ai o piele hidratată și strălucitoare, iar dacă este așa, atunci îți va plăcea acest body glitter. Sigur că, ai putea spune și că nu mai este vară, dar urmează sărbătorile de iarnă, în special Anul Nou, atunci când tuturor ne place să strălucim, o rochie simplă sau una colorată v-a ieși mai bine în evidență dacă ai o piele strălucitoare. Nu este acea strălucire care să se vadă din avion, ci este una subtilă și plăcută ochiului. 

Și acum să îți spun despre surpriza mea pentru tine.

Împreună cu cei de la Mr. Scrubber, am decis să îți oferim un cod de reducere pentru orice comandă plasată direct pe site-ul lor, îl găsești aici. Astfel, ai 10% reducere dacă la final introduci  codul Thebeautytherapist10. Ce veste bună nu-i așa? 

Acum mi-ar prinde bine să îmi spui dacă ai folosit până acum vreunul din produsele lor și ce părere ai de surpriza mea… 🙂

O seară minunată și o toamnă catifelată îți doresc XO XO

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Maya Anabela spune:

    deeci exfoliant ul accela de buze e genial, si chiar de simte diferenta de cand il folosesc,. multumim pt recomandări, am sa arunc un ochi le site

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu